Bendiyebiri_ Buse344161 sürekli serum takan biri olarak nereye takarsan iğne olduğu için ve deriyi deldigi için ufak bı ağrı oluyo
sedanur_bpr0 Buse344161 Benim ilk koldan açtılar doğum sancisiyla yarıştı resmen. O kadar ağrıdı ki… Daha sonra serum verdiler elime istedim. Hiç acımadı. Bazi hemşireler elden daha çok acidigini söylüyor ama benim tam tersi olmuştu.
Eldgrn Buse344161 doğumda elimin üzerinden açıldı O anın heyecanı ile mi stresiyle mi bilmiyorum acıdı ama öyle çok değil yani hatırlamıyorum bile acısını o derece diye Bu yakınlarda birkaç ay önce serum takılacaktı dedim elimin üzerinden takabilir misiniz dedi orası da dedi en acıyan yer koldan taksam daha iyi dedi öyle yaptırdim. Şimdi diyorum o zaman nasıl dayanmışım ki benim damarlarım ödem tuttuğu için 8 tane damar yolu açıldı Benim kollarımda iyi dayanmışım ama korkmayın o heyecandan gerçekten anlamıyorsunuz onların acısını
Bebekayik Buse344161 benim doğum zamanı kolumdan açmışlardı inan o doğum anında onu hiç hissetmedim bile çok fazla kanamış ama çıkmamıştı kolumdan 😂 ama elimden açsalardı çok korkardım sancım bile kesilirdi valla bence rica et kolundan açtır elden çok acıyo
Kbrgk @“Buse344161” bir hemşire olarak el evet başta ağrıtır ama çok rahat oluyor özellikle bebeğinizi emzirirken kol bükülünce sorun oluyor acıyor çıkıyor kıvrılıyor ama el rahat oluyor hatta baş parmağın hizasında bilekten emzirmek için çok iyi
Hlimee Buse344161 ben çok takılmam acımasına da bayağı hissediyorum üstelik 3 kez çıktı mı el üzerine taktı ama bebeği emzirmeye aldıkça o koluna yatırdıkça atıyor kendini .. sonra koldan taktılar . Tavsiyem kesinlikle koldan açtırmak . Dediğim gibi bebeği emzirmeye aldıkça elimden çıktı hep Sonunda hemşire dayanamadı kola bağladı 😅🤪 Dedim anayım ben anaaa Dağları yırtar enginlere sığmam taşarım heyyy yavrum heyy Spinal iğnesi de bi o kadar acıtıyor 🌟 Ama sakin olun sonra bulutlar üzerindesiniz ☁️🫣
Limonlukekkk Buse344161 12 yıllık hemşire olarak söylüyorum evet el üstü acıtır hem hastalardan duyuyorum hemde bende bi kere el üstüne açtırmıştım acıyor yani ama tek derdın bu olsun canım ya😂
Civciv53 Buse344161 yok kız ne acıtması ben kan aldırırkende hep el üstünden aldırırım serumuda aynı şekilde kız onun acısından nolur asıl doğumu düşün 🤣🤪