Kızlar 37+5 iz. Bu hafta çatı muayenesi olucam. Gitmeden şöyle bir tüylerimi alayım dedim. Öncesinden lazere gittigim.icin tek tük çıkıyor eldivenle aliyorum ama tabiki ozel bölgeyi gobekten göremediğim için aynayla yapıyorum. Aynada çok çirkin gördüm vajinamı. Yani böyle etlenmiş kilo almış şekilsiz bisey olmuş. Moralim bozuldu açıkçası. Hamilelik vajinanin dış şeklini de mi değiştiriyor gerçekten. Hamilelikten önce 55 kiloydum sımsıkıydi özel bölgem şimdi 70 kiloyum maşallah 1 avuç et geliyor ele tövbe yarabbbiiiiii 😀