Nurcann111 Kizlar benim rüyama girdi.. rüyamda bir zıbının üstünde defne ismini gördüm.. ama bu ismi düsünmüyodum.. rüyama girmesindede bi hayir vardir diye düsünüyorum ama iki isimde istemiyorum.. çok kararsizim yaa
tazeanne23 artık her yer Defne kaynıyor kesin bi yerde duyup bilinç altına işlenmiştir. ben 2 isim saçma buluyorum açıkçası.. hep tek isim kullanılıyor. ama tabi siz bilirsiniz.. sağlıkla gelsin🫶🏽