Dduyggu 32.haftada rapor alıp sonrası nasıl ilerliyor bilgisi olanlar yazabilir mi ilk 32. Haftada rapor alıp sonra nasıl rapor alınıyor nasıl oluyor bana bilgi verirmisinz iş yeri rapor alınca ne yol alıyor iş çıkışı olmuyor değil mi
Civciv53 Dduyggu 32de çalışamaz aldım raporu muhasebeye yolladım aynı şekilde doğum oluncada rapor alıcaksın yine muhasebeye vericeksin onlar hepsini bir işleyecekler. Rapor parası canlı doğumlarda yatıyor doğumdan sonra 2 parça halinde galiba
Zevalim Bende 32. Haftada çalışır raporu aldım 33 teyim şuan 37. Haftaya kadar çalışıcam sonra rapor bitiyor hamilelik izni başlıyor 3 ay 3 hafta sonra doğum izni bitiyor o süre zarfında seni işten çıkaramazlar özel kurum ise