Glsmbln bende ayni şekilde düşünüyorum sancim var ama sıklaşmadı, kalça kemiklerim kasıklarıma vuran agri yüzünden 3 gündür yattigim yerden kalkarken gözümden yas geliyor, hastanede yatış vermişlerdi ama hic bisey yapılmadı eziyet ettiler laç gün, nişan geldi acilma 1,5 cm ilerledigi nasil anlaşılıyor acaba ? Bide hastaneye yetisemez evde dogurursam diye de korkuyorum