Rvyd Kızlar ben en son hastaneye gittiğimde 10 +6 haftalık hamileydim iki gün önce gittiğimde doktor 11 haftalıksın dediğinde şaşırdım acaba bebeğimde bi sorun mu var gelişimi geride mi yardımcı olun lütfennn 🙏🙏🙏
2prenses_masal-oyku Rvyd bu gayet normal bişey bunda sıkıntı yapacak bişey yok 3 hafta ya kadar normal bakılıyor bu durumlara ki sen adete göre 2 ay 17günlük hamilesin yani bendede oluyor bazen 2 gün geriden bazen beş gün ilerden bunlar gayet normal şeyler takılma
BeyzZaA Rvyd 11+6 günlük hamilesin bebek bi kaç gün geriden geliyo olabilir çok normal korkma doktor sorun olsa söylerdi
Karacanelif Rvyd canım benim de 22 ekim adet tarihim iki gün önce gittim 11+ 2 dedi doktor normal yani sende şuan 11+ 6 da olmalısın
Rvyd penceresimi sadece 11 haftalık olduğunu hatırlıyorum hatta bundan önce iki hafta sonra gel ikili test yapalım demişti bende onun için gittim ultrason kabul etmiyo demişti
penceresimi Rvyd ya onu demiyorum ki sen 10 haftalık bilirken en son gittiğinde doktorun sana 11 haftalık dediğin de doktora sormadın mı böyle böyle diye
penceresimi Rvyd sen sıkma yine canını kötü bişe düşünme bence bir dahaki kontrolünde detaylıca konuşursun doktorunla