Ozgis1s açlık ve 1. tokluk değerlerimde sıkıntı yoktu. 2. Saat tokluk 166 çıktı. Çok ağır değil diyetim beyaz ekmek, aşırı ağır tatlılar, pilav, makarna yememeye çalışıyorum ya da az yiyorum. Doktordan doktora değişiyor sanırım bu değerler doktorun biri gayet iyi derken başka bir doktor diyet yapmalısın deyince ikileme düştüm. Diyetisyene gittim o da kimi doktor gönderiyor kimisi göndermiyor dedi.