Dlk38 birkimseee normal oldu bu kez de normal olacak gibi zaten bebek pozisyon almış rahimde kısalma var
BursaMed93 iremsevinc anladım canım ben de bugün seninle aynı sebepten başladım o yüzden sormak istedim. Haftalarımızda hemen hemen aynı
iremsevinc BursaMed93 geçmiş olsun canım rahim ağzın falan normal, mi peki benm herşey normal ama baş geliş pozisyon baskı yapmasın iyice diye verdi ben bide 44 ile hamile kaldım 50 kilo oldım doktor zayıfsın diyor
BursaMed93 iremsevinc evet canım her şey normal sadece geçmeyen alt karın ağrısı aslında daha çok sızısı şikayeti ile gittim . Rahim yumuşaması olmuş önlem amaçlı kullanalım diyerek verdi.
--sy iremsevinc yok hayır herhangi bir etkisini görmedim o konuda sadece hamilelikten ötürü zaman zaman kabızlık ishal oluyor