Fatos00 Merhaba arkadaşlar suan 9+4 günlük gebeyim. Aslında ilk gebeliğim değil digeri düşükle sonlanmıştı ama bu gebeliğimde ne görsem yiyecek olarak gördügümde canım çekmese bile kesin rüyamda yediğimi görüyorum ve artık gögüsüm sızlıyor bu yüzden yaşayan çözümü olan var mı😱
Ozge1008 Fatos00 rüyanda yemen iyi canım. Aşeren hamilelerin bazılarına rüyasında yedirirlermiş aşerdiği şeyi. Ben bi kere aşerdim rüyalarıma girerdi tam yicekken uyanırdım yiyemezdim😊
Fatos00 BeyzZaA bilmiyorum bugün sağ gögsümün ağrısıyla uyandım tahminin canımın çok istemesi ve yememem galiba
BeyzZaA Fatos00 o ağrı bendede oluyo her yattığımda canının çektiği şeyide ye azda olsa hamilesin kendini bişeylerden mahrum etme
Fatos00 BeyzZaA aman iyi bari artık gına geldi ne görsem canım çekmese bile rüyamda yiyorum gögsümün ağrsını ondan düşünüyorum ama Rabbim işte içinde bırakmıyor insanın 🙏🏻