__3655__ Kizlar 32+6 haftalık hamileyim ama çalışabilir raporu almayi unuttum 33 haftalık yani yarin rapor alsam rapor paramda kesinti olurmu varmı benim gibi çalışa bilir rapor nu geç alan
gizemSA Civciv53 ben bugün aldım raporu 33. Haftam geçen hafta sorun çıkmıştı alamamistim ama raporu 32. Haftadan başlattı birde bilen varsa yazabilir mi e devletten nasıl bakacağız rapora
Fundabg gizemSA çalışamaz raporu iş göremezlik raporlarında görünüyor ama çalışabilir hakkında fikrim yok oraya bi bakın isterseniz ya da arama yerine analık yazın
__3655__ gizemSA yaa bana vermediler geçmişe dönük 33 de baslattilar çalışabilir raporu nu bugün inşallah eksik almam 37 dede çalışamaz alicam inşallah