tinkerbell18 Gen testini doktorlar genelde öneriyorlar, anneden kan alıyorlar, bebeğin geni annenin kanına geçiyor oradan analiz ediyorlar. Bebeğin herhangi bir genetik hastalığı olup olmadığı öğreniliyor, down sendromu gibi kromozomal hastalıklar görülüyor. Kromozoma baktıkları için de evet cinsiyet kesin olarak öğreniliyor. Bu test ücretli ve yurtdışına kan testini gönderip baktıkları için EUR olarak fiyat verildiği için TL’ye döndüğünde pahalı ama gerekli bir test. Benim ve eşimde genetik hastalık olmamasına rağmen milyonda 1 başımıza gelecek şey geldi geçen sefer. Bu yüzden çok önemli bir test.