Karnım 3-4 gündür sürekli sertleşiyor öyle bi tarafta toplanıp şekli değişmiyor , ama bi baskı hissediyorum mesela elimi bi koyuyorum taş gibi, bazen karıştırıyorum tekmesi mi yoksa itmesi mi diye , yani tekme atıp çekmiyor Ayağını ya da artık neresiyse orasını yaslıyor sanki , kontrolüm geçen haftaydı bi problem yoktu sadece gelişimi 1 hafta ilerideydi , bugün de gittim bu sertlik için ama doktorum yokmuş gitmişken tansiyon ölçtürdüm normal çıktı , korkuyorum acaba bi sıkıntı var mı diye diyorum ya tekmelemiyor ittiriyor , hareket mi ediyor napıyor çözemiyorum , gün boyu böyle gece de böyle