Kızlar
Allah nasip ederse bi kizim olacak
Adını coktan düşündük zor bulduk falan
Ama maalesef hiç beklemediğimiz bişey oldu..
Kaynanam vefat etti..
Çok severdim, çok üzüldüm..
Aklıma gelmişti, eşim annemin adını da koyalım mi dedi
Ben ölen birinin ismini, hele duydukça adını üzülecegim birinin adını koymak istemiyorum..
Gerçekten duydukça üzülürüm biliyorum
Nasıl yaklasmam ne demem lazım eşime
Siz napardiniz?