asli_hmz gizemSA 32+4 te heyet raporum bitiyor çalışır yada çalışamaz alacağım geçerli olur demi 32nin içindeyken de alınır
Gzm34 LinamAsyam 32de çalışabilir aldığınızda zaten o raporda çalışamaz için tarih ve bebek tahmini doğum tarihi de yazıyor, tekrar bir rapor alınmıyor diye biliyorum.
drdane09 Bende yarın rapor almaya gidicem ama bizim kendi iş yerimiz sigorta girişim var sadece çalışabilir yada çalışamaz neye göre almam gerekiyor acaba bilgisi olan söyleyebilir mi
Yminnn drdane09 Ci haftada rapor vermedi lazim Siz çalisirim derseniz Çalisabilir veriyor zaten Ama 37 . Haftadan itibaren mecburi çalışamaz veriyorlar doktorun asistanı ilgileniyor Siz söyleyin Sgk onaylı belge verecek Muhasebecinize işlettireceksiniz o belgeyi