Adenmom_ Hepsiburada indiriminden aldım kızlar umarım memnun kalırım , kullanan var mı aranız da ? ☺️
Nls-46 Adenmom_ gizem hanım araştırırken gördüm sizi tekrar yazıyorum memnun kaldınız mı bende almak istiyorum yağ pişik kremi şampuan
seddackr ben de içeriğinin temiz olması nedeniyle incia set aldım ama şampuan, pişik kremi ve bebek yağı var. arada bir nemlendirmek için bebek losyonu da alayım diyorum siz aldınız mı nemlendirici losyon
Adenmom_ seddackr losyon değilde yağ aldım memnun kalırsam losyon da almayı düşünüyorum , evet dediğiniz gibi temiz içerikli olması beni daha çok çekti henüz kullanmadık ama minik kızı bekliyoruz umarım memnun kalırız ☺️
Adenmom_ Sennur16 ay çok memnunum tüm ürünlerinden meme ucu kremini gümüş kapak ile kullandım çok şükür yara problemim olmadı pişik önleyicisi de çok işe yaradı şampuanın dan da memnunum şimdilik tavsiye edebilirim
MhysaTheGreat Sennur16 ikisi aynı fabrikada üretiliyor hatta muhtemelen içerik vs her şey aynı adı farklı :)
Adenmom_ Sennur16 evet ben de çok araştırmıştım ama doğru karar vermişim umarım sizin bebeğinizin cildine de iyi gelir ❤️