motherofcats pazar akşamından bu yana her gün test yaptım hep bu şekilde silik çıkıyor 2 günde koyulaşma olmaması normal mi yaşayan var mı 2.gebeliğim olacak var ise ama kimyasal ya da dış gebelik olmasından endişeleniyorum bugün kan verdim yarın çıkacak sonucu
YesimAykut motherofcats hayırlı olsun canım net var gebelik, inşallah 100 lü bi değer çıkar, benim de silikti 183 gelmişti, şuan 15 haftalık olduk bile🌸
motherofcats YesimAykut inşallah canım testte koyulaşma olmayınca 2 günde acaba değerim artmadı mı diye stres yaptım bakalım kanda ne çıkacak🙏🏻