40 haftayı geçerken bugün hastane randevum vardı kalktım temizlik çay fln derken kocam kızımı kreş e bıraktı işim bitti derken alttan bişey geldiğini hissettim nişandır kesin dedim meğer amnionmuş hastaneyi aradık direk geldik çocuk gsyet iyi duruyor ve sancım yok suyum baya geliyor gelmeye devam ediyor bana dua edin lütfen oğlumu sağlıkla alayım kucağıma 🙏