Marsmelow -angel34 anne olmaktan ziyade tutar mı tutmaz mı. Sebebi bilinmeyen infertilite bizimki hep belirsiz bişeyle mücadele eder miyim korkusu. Hormonlar sanırım, vesvese yapıyorum.
Gamze_55 Marsmelow benimde bilinmeyen infertilite ve yarın transfer Allah izin verirse bir korku birazda sevinç var içimde
ASLD Gamze_55 bende bugün transfer oldum 3. Gün embriyosu dondurulmuş. Güzel haberler alırız inşallah
Marsmelow Gamze_55 Çok güzel olacak inşallah 🙏🏻 Bebeğin seninle olsun 🙏🏻 Rabbim güzellikler yaşatsın. Böyle farklı duygular yaşamamız normal sanırım, zorluklardan geçtik güzel zamanlara adım atıyoruz.
ASLD Gamze_55 inanın hiç bilmiyorum. Gününe göre gelişimi çok güzel 3. Gün donduralım geri kalan gelişimini anne rahminde tamamlasın gbi bir yorum yapmıştı hemşire sadece
Mine38 -angel34 Ağustos sonu transfer sürecine gireceğim düşündükçe heyecanlanıyorum 👼olumsuz düşünmemeye çalışıyorum rabbim güzel haberler almayı nasip etsin hepimize 🙏
-angel34 Kkklelp transfer öncesi hapları kullanıyorum 3 tane vitamin rahim kalınlaştırıcı kan sulandırıcı Tsh düşürücü