Gmzatgl 30+1 olduk bugün 1875 olduğunu öğrendik sizce nasıl kızçeler sizlerin hafta ve kilolarınız nedir 💐 sağlıkla alın kucağınıza ❤️
012908- Gmzatgl gayet normal maşallah benimki 30 da 1,500 du 1 hafta önce kontrolum vardi 2901 gr dı.persembe tam 38 olmuş olucaz kontrolümüz var bakalım😃
Eftelya-129 Gmzatgl benim 33 haftalık 1900 dedi doktor iyi ya kötü bsy demedi normal dedi ilk oğlumda 4150 ile doğum yaptım bu minik olcak galiba
173436 Gmzatgl 30+3 olduk bizde 1900 olmuşuz☺️ maşallah bebişlerimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun hepimize ❤️