
Arkadaşlar merhaba testlerde çok çok silik çizgi görmüştüm bugün de test yaptırmak istedim sonuç bu daha adetime 2 gün var. İki üç gündür peçeteye çok açık akıntı ile beraber leke geliyor yerleşme kanaması o kadar uzun sürer mi? İki ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım bu sefer de korkuyorum yine aynısı olursa diye 🥹