Mucizembenimle777 Kızlar merhaba bata 2 gün kala test yaptım ilk 5 dk bekledim bir şey çıkmayınca bırakıp gittim yarım saat sonra çift çizgi gördüm kuruma çizgisi mi diye su döktüm sizce bu kuruma mı?
Bigsecret3 Mucizembenimle777 kurumaya pek benzetemedim cnm bence bebiş geliyor 😍kuruma durdukça daha da koyulasiyor diye biliyorum inşallah gönlünce olur istersen daha emin olmak için bir kan tahlili verebilirsin haberini bekliyorum mutlaka 💓
Mucizembenimle777 Bigsecret3 aaahh inşallah inşallahhh🤲🏼🤲🏼 2 kaybım var ödüm kopuyor olmayacak diye yarın adet günüm eğer olmazsam kan vereceğim tatil bölgesindeyim de yakın değil hiçbir yer
Mucizembenimle777 dogakartal ya ne bileyim herkes yazıyor kuruma çizgisi vs diye dedim acaba bu da mı kuruma🥲🥲🥲
Bigsecret3 Mucizembenimle777 Rabbim acısını gostermesin inşallah canım benim de evladım var 1,5 yaşında hamileydim bebek gelişmediği için benim de bir kaybım oldu çok zor bir durum hismiş onu anladım hayırlısı ile önümüzdeki ay rabbim bizede nasip etsin inşallah dualarında bizi de unutma😍😍😍
Mucizembenimle777 imcakir canım tatil bölgesindeyim asla bulamıyorum erken gebelik testi yarın adet günüm bekliyorum olmazsam direkt kan vericem inşallah test doğrudur ya🤲🏼
BusrAsil2019 Mucizembenimle777 kan verirsen değerin 50 60 lar arasında çıkar 3 haftalık falandır. Ama gebelik var benim de aynısıydı 😍 haber ver olur mu
sedanur_bpr0 Mucizembenimle777 Bence ilk yarım saatte çıkan sonuç doğrudur. Kuruma çizgisi için daha fazla zaman geçmesi gerekiyor. Gebelik testleri uygulama kılavuzlarında da genel olarak yarım saatten sonra çıkan sonuç doğru olmaz deniyor. İnşallah pozitiftir. Siz farklı marka test deneyin isterseniz.
Mucizembenimle777 sedanur_bpr0 bide burada gördüğüm kadarıyla su dökünce çizgi kaybolur diyorlar 2 defo su döktüm kaybolmadı inşallah hamileyimdir 2 kaybım var 1 bçk senedir de olmuyor inşallah olmuştur artık ya🤲🏼🤲🏼
Mucizembenimle777 Bigsecret3 ay inşallah canım güzel haberler almayı nasip etsin acılarımızı güzel haberlerle unuttursun inşallah 🤲🏼🤲🏼😔
zlemceylan Mucizembenimle777 bence de var gibi olmasa orası kurumuş gibi soluk olur soluk gibi değil pek o 🥰♥️
Mucizembenimle777 zlemceylan yaaa🫢 ay inşallah canım ya su da döktüm gitmedi bat yarın yarını bekleyeceğim bekleyebilirsen 😩😩
zlemceylan Mucizembenimle777 bence yarın sabaha kadar bekle olmazsa sabah erkenden sağlık ocağına git bir kan testi ver 🥰
zlemceylan Mucizembenimle777 kesin olacak diye de kendini de ümitlendirme ama tamamen de ümidini kesme gönlüne göre versin Rabbim ♥️🥰