2princessmother 😊 yavaş yavaş çıkarın, dediğiniz gibi ne var ne yok görmüş olursunuz. Eksikler varsa alınacak liste yaparsınız, ben 29. hafta yikyip utuleyip yerleştirmeye başlamıştım, her şeyi aldım diye düşünüyordum ama yerleşmeye başlayınca eksikler çıktı tamamladım ancak 32 de tamamlandı. Sonra da hastane çantası için hazırlığa başladım 😊 siz tecrübelisiniz tabii ama ben 30. Haftadan sonra baya ağırlaştım çok sonraya bırakmamak iyi oluyor