Halime87 hiç önemli değil,istediğinizi sorabilirsiniz rahatlıkla.
Kasılmalarım 24.haftada başladı benim,bebek sürekli tek tarafta kalıyordu zaten,miyomdan yer yoktu.bu da kasılmalara sebep oldu.
Tam 37+0 olduğumda 4 cm açıklığım oldu.ama eve gönderdi doktorum,sadece tuvalet için kalktım yataktan.dayanabildiğin kadar dayan dedi.6 gün sonra doğum yaptım.
Benim tek şansım rahim ağzı uzunluğum riskli seviyeye inmedi,sürekli kontrol altında kaldım.normal seviyede kaldı,o yüzden biraz da şanslıydım.