Dlrdilara diyetisyene gittim canım kontrol altında yaptım kafama göre yapamazdm kendim için de bebek içinde risk durumu normal diyetlere nazaran daha dolu dolu liste veriyor 😇 mesela sabah normalde 1 haşlanmış yumurta ise 2 yaziyordu ceviz zeytin peynir yeşillik sebze, öğlen çorba salata tavuk yada et yanında ayogurt, akşam çorba sebze yemeği salata, ara öğünler de normalde 1 meyve veriyordu hamileleikte meyve süt yada kefir badem gün içinde 2 tane de maden suyu🫠 birde benim düşük riskim vardı akşam ki son ara ogunume ılık tarçınlı süt ve muz yaziyordu bebek yerlesmesin de etkili diyordu 🤗 normalde muz diyette yok mesela kabızlık problemin yoksa bazen yaziyordu ama yarım muz şeklinde yaziyordu. Birde spor yasakti bana. Normalde ben sabah akşam olarak 2 öğün besleniyordum gebelik diyetine sabah öğle akşam olarak fazlalaştirdi ☺️ sabah ile öğlen arası 1 ara öğün ama öğlen ile akşam arası biraz daha uzun olmuyor diye 2 ara öğün yazmıştı yani eğer imkanınız varsa bi diyetisyen desteği alın bence sizin kan değerinizi göre durumunuza göre daha güzel liste yapacaktır 🫠