Sultan2233 Kızlar dün sabah nişan gördüm hastaneye gttim 2 cm açılma var diye yolladılar beni sancılarım gece 10 dk da bire düştü bu sabah yine gittim aynı açıklık diyip yine yolladılar öneriniz varmı ?
Hilal2901 Sultan2233 39+0 2 cm açılma aynı durumdayız dün beni de gönderdiler 😂 sancınız nasıl çıkıyor nst de
Papatya123_ 39+ 1 benimde belirtin yok daha Kızım 38 + 5 de doğmuştu oğlum olacak ama daha herhangi bi belirti de olmadı
Sultan2233 Hilal2901 vala şiddetini bişey demediler ama o civardadır şimdiki durumunuz nasıl benimki 2 saattir daha şiddetli hissediyorum bakalım giderim hastaneye belki
Hilal2901 Sultan2233 dün gitmistim 2 cm açıklık düzenci sancı ama henüz dogurtmaz dedi beklemedeyiz 😂