Mavininannesii Anneler 12 haftalık hamileyim kulun içilebileceğimiz sıcak içecekler nelerdir bitki çayı vs fazla tüketemiyoruz malum 🙁 sizin önerileriniz nelerdir.?🤰🏽🤗
dide86 Mavininannesii sahlep süt ilik bali çay günde 2 bardak kahve günde 1 bardak ihlamur günde 2 bardak ben bunları içiyorum
Beybilicop Mavininannesii sodayı doktoruna soran var mı kızlar hamileliğin başında uygun mu içim yanıyor 🤷🏼♀️
Mavininannesii Beybilicop valla ben içmeyen insan günde iki tane içiyorum midem kaynıyor böyle ama yavaş yavaş içiyorum rahatlatıyor 🙂
Ozlemsvr Beybilicop maden suyunu kastediyorsan doktor tavsiye ediyor. Hatta son aylara doğru eklem ağrısı oluyor ya magnezyum açısından zengin olduğu için günde bir tane içilmesini doğru buluyor..
Seldaapk Beybilicop tansiyon probleminiz yoksa için sodayı bende çok içiyordum sodayı perinatoloji doktoru yasakladı bana bende hem tansiyon hemde damarda çentik var o sebeple sizde doktorunuza sorun mutlaka.
Beybilicop Mavininannesii izmirmasali35 inanılmaz sevindim vicdan azabıyla milleten bir kaç fırt çalıyordum çay kahve içmeye korkuyorum içecek bişey kalmadı dost meclislerinde duramaz oldum 😭
Zezgit Mavininannesii bazen benimde midem kaynıyor ama yudum yudum içemiyorum o kadar çok içim yanıyor ki bi dikişte resmen şişeyi bitirmeye geliyorum çok yapmamaya çalılıyorum ama bazen engel olamıyorum valla 🤷
Ozlemsvr Beybilicop canim ben kasmiyorum haftada bir nescafe içerim. Türk kahvesinin zaten zararı yok. Çayı dan çok icmemeye çalışıyorum. Geçen çok canım çekti fanta aldim içtim. Sekizinci aya girmek üzereyim ama yeni aldim fantayi da..
AnlatmayaGerekYok Yeşilçay ve adaçayı harici her şey içilebilir dedi doktorum kahvede 2 günde 1 içebilirsin sütlü türk kahvesi de içebilirsin filtre kahve de demişti. Kola falan ağzıma sürmedim 23 haftadır
nazliezg Beybilicop üstünde maden suyu yazanlardan için doktor kendi önermişti mide yanması ve istifra sonrası nedeniyle