Hanımlar merhaba 5 haftalık hamileyim kese göründü fakat sağ yumurtalığımda 5 cm sol yumurtalığımda 4 cm kistim varmış bu sabah kan aldılar iyi huylumu kötü huylumu ona bakıcaklar ama benim kanamam var ne az ne çok bebeğin kalp atışlarını duymadıkları için şuan bişey yapamıyoruz diyorlar düşük olmasın diye ilaç düşük uapmaktan korkuyorum buna benzer bişey yaşayıp bebeğini sağlıklı bir şekilde kucagına alan varmı 🙏