Kızlar dün biraz temizlik vs yaptım, gece koyu kahverengi bir akıntı geldi avuç içi kadar 2. Gebeliğim ilkinde böyle bişey yaşamadım, gece acile gittik serum verdiler nst çektiler, sonucu doktora attılar doktor evde dinlensin bir gün sonra kontrole gelsin dedi ama içim hiç rahat değil. Bebek hareket ediyor ama korkuyorum bişey olursa diye, başına böyle bişey gelen var mı?