kubrayurek merhaba ben de aynı durumdayım, 12 hafta dayken perinatolog Barış Büke ye gittim İzmirde olanlar bilir. O pıhtılaşmanın bilindiği gibi cocuga değil anneye zararı var dedi.Kan sulandırıcıyı çocugu değil, anneyi korumak için olduğunu söyledi. Bana da 32 haftaya kadar coraspin, 32 den doğuma kadar iğne. Doğumdan sobra da 1 ay coraspin içmemi söyledi.