Bbk88 Kızlar şimdi dondurulmuş embriyoda transferi 2 ay sonra mı yapıyorlar 1 ay sonra mı yoksa kişinin durumuna göre mi
Ysmnpmk Bbk88 2. Adette yapılıyor canım ve genellikle yumurta toplamadan sonra ilki zamanında olurken diğer adet kiminde gecikebiliyor benim 20 gün kadar gecikme olmuştu tabi bunyeyede bağlı
Xmom Bbk88 önce reglinin 21. Günü ya da belirledikleri başka bir Gün iğne veriyorlar onu yaptırıyorsun sonra diğer reglinle transfer yapıyorlar. 2. Reglin oluyor yani muhakkak arayıp bilgi al
twinsmom__ Bbk88 en doğru bilgiyi doktorundan alırsın ama ben kendmden örnek vereyim yine de Yumurta toplama işleminden sonra ki iknci adette yapıldı benim
Sumeyyeky Bbk88 kişiye ve toplanan yumurta sayısına bağlı demişti benim doktorum sayı eğer fazlaysa 2 ay hatta 3 ay dinlendirme yapılabiliyormuş
Larraa Genelde yumurta toplama işleminden sonra 2. adeti bekliyorlar. Yani 2 ay sonra. Farklılık gösterir mi bilmem ama benim öyle oldu ve genelde öyle yapıldığını burada da okuyorum hep.
Mzzz Benim 1. Adetle baslamisti trasfer hazırlığı yani herkesin ki farklı oluyor burda gördüğüm çok 2. Adetle oluyorlar
Dcmavi Bbk88 benim 1.adetten sonra transfer hazırlığı başladı. Doktorum rahim durumuna göre 1 yada 2.adet sonrası demişti