Kelebekk_ benim kalp şeklinde, düşük tehditi ve erken doğuma yol açıyor denmişti ilk gebeliğim düşük olmuştu düşükten sonra hsg çekildi o zaman belli olmuştu kalp şeklinde olduğu ama şuan 38 haftalık gebeyim 🥰 erken doğum riskimiz olmadı, ilk ay kanamam olmuştu 8. Aya kadar düşük önleyici fitil kullandım