Erklslvi sağlık ocağında ölçtükleri alet çok kıytırık bence sizinki nasıldı bilemem de elinde bişeyler ölçüyor ev tipi gibi. Ben doktordan çıkıp sağlık ocağına gitmiştim doktorda herşey normaldi. Sağlık ocağındaki hemşire bi bulamadı kalbini derinden geliyor dedi. Günde 10 kere hissetmen lazım dedi dhaa da 17. Haftamdaydım nasıl günde 10 kere hissedebilirim? O yüzden şok güvenmiyorum onlara