Umutmom_ 1 numara çok kullanılmıyormus evet bana da çok alma diyenler oldu ,e bebekte sleepy indirimdeydi 100lusunu 160a aldım artık almayı düşünmüyorum 1 numara olarak 150 fazla olabilir de olmayabilir de bebekten bebeğe değişir bence , bazen günde 5 6tane bez değiştirmek gerektiğini söyleyen olmuştu aklımda kalmış ,benim de bir fikrim yok üstte kalsın