Yapınız da önemli vücudun altı zayıf ise zaten olur
Ben xl aldım göbeğim normal de de var diye anca oldu
Ayrıca sağlıksız diyenler olmuş ben çok memnun kaldım sezeryan doğum yaptım
Afedersiniz altıma kaçırma oldu gram taşmadı yetişemedim diye oldu neyse sağlık bu Herşeyi düşünmek lazım
Özelde yaptım bana kadın 10 tane lohusa pedi getirdi
Onlar sordu depend var mı aldım onu giyiyim dedi. Sağolsunlar giydirdiler
Anadan üryan oluyorsun göbeğine bakmaya yaranı temizlemeye geliyorlar o zaman çok işimi gördü .
Ben öneririm yani kullanın bence
Kanamam çok olmadığı için 3. Gün normal günlük pede başladım maksimum 4-5 tane kullandım zaten fazla almayın 1 paket yeter