Efdyr Merhaba arkadaşlar. Yenidoğan bebek yatağı nasıl olmalı önerileriniz neler? Aldığım beşik içerisinde sünger yatak var. Bu kullanıma uygun değil mi? Yeni yatak mı almalıyım?
1kedi1bebe Efdyr yaylı önerilmiyor, sünger tarzı öneriliyor genelde 2 yaşa kadar. Biz yataş twinny aldık bir tarafı 0-2 yaş diğer tarafı 2-5 taş kullanılıyor . 1 senedir kullanıyoruz oğlum yatağında uyumayı çok seviyor. Doğacak bebişime de aynısını alacağım
Crnsln Efdyr brn beşik içine ayrıca yatak almadım sadece reflü yatağı var yataşın ilk başlarda onda yatırırım diye düşünüyorum. Büyük yatağına da kesinlikle yaylı değil sünger olacak latex adı veriliyor ondan aldım işbirden ama beşik için şuan gerek yok bence