ozlemkksl Merhabalar , 32. Haftada çalışabilir raporu almak isyorum bu raporu 31. Haftanın sonuna doğru alabilir miyim
wildwings09 ozlemkksl ben 31+5’te alabilir miyim demiştim, doktorum yasal olarak 32. hafta olması gerekiyor dedi
ozlemkksl wildwings09 Doktorum ile konuştum oda aynısını dedi , çalışabilir raporu almak isteniyorsa 32+0 da raporu yazdırabilirmişim.
gktgmom ozlemkksl ben 32 deyken aldım canım 32. Haftada olmanız gerekiyor doktorunuzla ayarlama yapabilirsiniz belki
Deepbluee2 ozlemkksl Nasıl ya ben doktora özellikle sordum 32 haftanın komple dolması gerekiyor yasal olarak dediler 32. Haftayı da çalışmak zorundasın izne çıkıcaksan. 32 dolması gerekiyor dediler
ozlemkksl Deepbluee2 Canım ben çalışmaya devam edeceğim :) ondan dolayı bilmiyorum bitirip mi çıkılıyor diye açıkcası