Merve-metin cansu_dgn evet canım yumurtlama bugün dahil 3 gün değerlendir aynı saatte testi yapmaya devam et çatlama görünce test yapmayı bırak 14.gün gebelik testi yapabilirsin
Ebruebos cansu_dgn yumurtlama gibi duruyor ama değerlendir bugünü. Belki yarın daha koyu olur. Benim diğerinden daha da koyu oluyor yumurtlama günü
Bigsecret3 Merve-metin böyle iki çizgi kop köyü çıkınca 3 gün gün aşırı değerlendirmek gerekiyor dimi bilmediğim için soruyorum
Merve-metin Bigsecret3 evet canım böyle iki çizgi koyu olunca yumurtlama 3 gün üst üste değerlendirmek gerekiyor aynı zamanda teste de devam edeceksin silikleşme var mı görmek için silikleşme olunca oda çatlama anlamına geliyor
Bigsecret3 cansu_dgn ah aşko kelin ilacı olsa başına sürer diye bir laf var ya anlasam söylerim bende hiç anlamıyorum vallahi üstte kalsın
cansu_dgn Ayshababy evet canım adet bitiminden 3 gün sonra gördüm nedense baya erken olduu bende o yüzden sordum size emin olamadım 🌸 Erken yumurtlama oldu bu ay..
Zarifokur cansu_dgn acaba hamilemisin test var mı ? Benim bir tanıdığım hamileyken hasta oldu 3 aya yakın öğrendi hamile olduğu
Ayshababy cansu_dgn degerlendir canım belki 2 defa yumurtlama gorursun bu ay 2 günde bir hep ilişki olsun inşaallah bu ay olur 🌸
cansu_dgn Zarifokur öyle bi şey olursa ben şok 😂😂 6 gün süren yoğun adetim vardı bitti şimdi 3 gün oldu biteli yumurtlama testim böyle ama yumurtlama diye düşündüm ben