Merhaba kızlar bugün adet günüm normalde hep gece olurdu daha tık yok beyaz akıntım var 2-3 günde göre hiç ağrım bile yok denecek kadar arada kasıklarımda batma var o kadar… öğleden sonra eczaneye gidip test alacağım yarına kadar olmazsam yarın sabah yapim diyoruuum