yokusbebek Kızlar şu an 30+1′iz. Kıyafetleri ne zaman yikamaliyim? Hastane çantasını ne zaman hazırlamalıyım? Bir türlü gecmek bilmeyen bir enfeksiyonum var. Keseyi deler de erken doğuma sebep olur diye korkuyorum. Ne zaman yapmalıyım hazırlıkları?
Adenmom_ yokusbebek ben de 31+0 oldum kıyafetleri ayırdım aldığım deterjanın gelmesini bekliyorum gelince yıkayıp ayıracağım hazırda dursun ne olur ne olmaz
1kedi1bebe yokusbebek ilk hamileliğiöde doktor kontrollerde bebeğin geleceği yok hiç bir belirti yok demişti acele etmedim aniden suyum geldikten sonra duşumu alıp öyle hazırlamıştım 38+5 de 😂 bunda 37+2 de muayeneye gittim doktor rahim ağzın kısalmış her an herşey olabilir git çantanı hazırla dedi cuma günü eve geldim bi korku hazırladım ama gelen giden yok 🫢 doğum öyle 3-5 dk da olmuyor zaten vaktimiz oluyor elbet ama tabi yıkanmış ütülü olsun en azından herşey 😅😅
Fatma_ecem4 yokusbebek riskinde varsa hazırla canım zaten hemen bı günde toparlayıp ypamiyosun eksikler çıkıyor alınması zaman alıyor ve sıcak yıkamadan başla ütü işi işkence zaten 😂🥴
startown yokusbebek halin yerindeyken hazırla gitsin için rahat eder.Akmaz kokmaz nolucak hazır çantadan.Son hafytalar mecali kalmıyor insanın.Sağlıkla kavuşun inşallah 😍
gmz10 Bence başlayın şimdiden hazırlamaya, ben 33 oldum hala hazırlayamadım, çok zor geliyor şu an alacaklarım var hala😅
yokusbebek gmz10 Ya önce hemen zaman geçsin de hazirliyim diyordum ama şimdi ağırlaştıkca bana da zor geliyor 🤭
gmz10 yokusbebek kıyafetleri, battaniyeleri yıkayıp ütüledim ama hala yıkanacaklar çıkıyor😅bu sıcaklarda çok zor geliyor
yokusbebek Adenmom_ Çok haklısınız. Ben de yavaştan baslayayım o zaman. Sonra hazırlıksız yakalanmaktan iyidir.
gmz10 1kedi1bebe Ben de genelde hep bir yere giderken son an hazırlanırım😂bu sefer de böyle olacak diye korkuyorum, hazırlamam lazım😄
yokusbebek Fatma_ecem4 Doğru söylüyorsunuz yavaştan basliyayim ben. Bu arada yumuşatıcı kullanmak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Fatma_ecem4 yokusbebek ben koydeyim market yok burda sıvı detarjan bulamadım granül sabun tozu varya begekler için onunla yıkadım yumsaticiyi gerek yok kokulu aaten
Crnsln yokusbebek erken doğum riskiniz varsa hazırlayın şimdiden. Ben geç başlamıştım ağırlaştığım ve eksiklikler bitmediği için kapatamadım çantamı uzun süre 36 da falan hazırladım çok zor oldu anca oluyor siz başlayın bir yandan