Aynı durumu yaşamıştım😂 oğlum Yavuz Efe. Bende Y ile başlasın diyordum ama ikinci ismini Ege den soğudum. Gittiğimiz her parkta mı efelerin kardeşi Ege olur 😂😂😂 Yavuz Efeyi de ilk evlendiğimiz zaman eşimle kendi aramızda belirledik diye değiştirmek istemedim. Ama her yer Efe 😂😂😂 şu an hamileyim ve kısmetse Kağan Ata gelecek 😂
Not: Kaan değil Kağan çünkü ilk yazdığım yazım yanlışından kaynaklı doğru değilmiş 😂😎