30+1 deyim sezeryan doğumum olcak ilkinden ötürü ama son iki haftadır düzgün oturamıyorum bile karnım izin vermiyor kasıklarıma birşeyler batıyor yürümekte zorluk çekiyorum acıyor kasıklarım korkuyorum daha 2 ay var böyle giderse bir risk değildir dimi bu sürekli ağrı baskı