elasevgi canım hamileliğin başından beri aşırı canım istiyor diye çikolata dondurma helva yani tatlı şeyler aşırı tükettim 23. Haftada gebelik şekeri çıktı 🤷🏻♀️ onla ilgisi var mı diye doktora sordum onla ilgisi yok demişti. Ama yine de içimde bi vicdan azabı var çok suyunu çıkarmıştım çünkü tatlı yeme işinin. Yine de sen de dikkatli ol çok fazla kaçırma her şeyin fazlası zarar malesef 🙂