IS_Z Kızlar kızlarrrrrr çok heyecanlıyım kızlarrrrr. Ayaklarım şiş yürüyemiyorum, hurma falan yiyemiyorum nasıl doğuracam ben bu çocuğu 😁 eşim de korkuyo aylardır yaklaşmıyor bana, doğum tetikleyici hareket falan var mı evde yaptığınız bi şeyler?
IS_Z IS_Z bir video vardı, link atmışlardı sanırım, evde o video hareketlerin yapmak doğumu başlatıyor gibi bi sey, bulamadım onu
Buse344161 IS_Z hareketsiz olursan zor doğum olur derler nekadar doğru bilemem tabi😀 bence yürüyüş yapmaya çalış merdiven in çık hurma yiyebildiğin kadar ye gerisi artık bebişine kalmış he bide youtubeden doğumu kolsylaştıran hareketler yaz onları yap 💁♀️😀 sağlıkla gelsin 🌸
IS_Z IS_Z Az önce NST’de en yüksek sancım 3 çıktı 😁 sancı çizgisi dümdüz ya benim bebişin doğası yok 😁
IS_Z Busekrtl şekerim yok aslında ama 1 taneden fazla yesem çok geliyor sanki. Normalde de tatlıyla aram yoktur, reçel çikolata tatlı vs yemem hiç
IS_Z Buse344161 yaaa evet bir video vardı buraya link atmışlardı ss aldım ama şimdi bulamıyorum. Bir sürü video var ama o attıkları çok eski bi videoydu