Hilal2901 ay rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰 valla aslında hamileliğim çok sıkıntılı geçti, düşük tehlikesi vs sonra kan değerlerim yerle bir oldu , en son da ramazan bayramında belimde fıtık patladı sol bacağım falan tutmuyordu ağrıdan yatalak gibi oldum tuvalete bile gidemedim sürekli ağladım 5 hafta fizik tedavi ile biraz geri getirebildik kalıcı hasar olabilir ama ameliyatı reddettim bebeğime zarar verebilirdi😔 yani demek istediğim bebişten değil de sağlık probleminden zorlandım hep. Eşim de yurtdışında, gittiğinde 6 ay yok herşeyle tek başımayım 🤦🏻♀️ oğlum 1 yaşına girdi üzmüyor sağolsun söz dinliyor elbet yaramazlığı var aşırı hareketli ama şükür buna da 😅😅 doğumdan sonra daha çok korkuyorum kıskanır mı, yetebilir miyim , eksik kalır mıyım diye bi sürü soru var kafamda hamilelik kafası işte 🥹 ilk 3-4 ay kesin çok zor olacak ama sonra gittikçe rahatlayacağız diye düşünüyorum hele ki ufaklıklar 1 yaşına falan gelsin mis gibi olacak birbirlerinden başka bişeye ihtiyaçları olmayacak♥️