Esraabrklu Kızlar 2 saat sonra kontrolüm var bakalım oğlumuz napıyo 😊 en son tersti umarım dönmüştür son haftalarımız kaldı artık..dua edin noluuurr dönmüş olsun artık.gelince anlatıcam kilosu durumu vs. hepinizi seviyorum kızlar . 😘😙🤗
YamacDemirinAnnesi Esraabrklu hayırlı haberlerle dönersin inşallah canım 🙏🏻 Benimde bugün kontrolüm var 15.30’da bakalım bizde durumlar ne 😇😇
Esraabrklu Obsesifk Kızlar kontroldeydik bugün. Çok şükür herşey yolundaymış bebeğimin sağlığı kilosu yerinde çok.korkmuştum çok şükür dönmüşte 🤰