Merhaba 🌸
Gebeliğim 16 hafta uygulamaya göre. Doktora göre de en son 2 gün önden gidiyordu bebek. Cuma ve pazartesi randevularım var.
Bir kaç gündür çok sık kasılma ve kasılma sonrası karnım (sol tarafım) bariz belirgin daha büyük ve sertleşiyor. Geçen ay muayene de miyom da 2.3cm di büyümesi durmuştu. Sol tarafımda miyom. Kasılma bitincede yine karnımın sol tarafı biraz daha büyük kalıyor. Uyurken sol tarafıma doğru biraz yüklenmiş gibi olsam bezen ağrı oluyor.
Doktorlarım miyom tehlikeli ölçüde ve konumda değil demişti. En son 1 ay önce gitmiştim. Şimdi randevu zamanım gelince tabii ki doktorlarıma soracağım. Sadece benim gibi bir şey yaşayan var mı? Belki de miyomla ilgili değildir. Bebek artık güzel güzel büyüdüğü içindir belki. Daha çok hissettiriyordur kendini diye düşünmek istiyorum 😅 bir de kasılmalar korktuğumda ya da ani bir durum yaşadığımda oluyor.
Siz de tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Teşekkür ederim 💖