--sy eminegizem hiç iğne kullanmadım şu ay 24 haftalığız hamileliğimin 1-2 ayı dışında progestan kullandım iğneyi ne için veriyorlar
--sy eminegizem ben fitik kullanıyorum da iğneyi bilmiyordum, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ozlem_032 eminegizem hayır pazartesi bir tanesini vuruldum bir hafta bekledim diğer pazartesi ikinci iğneyi vuruldumm
Ozlem_032 eminegizem doğum yaptım iki aylık bebişim varr ama o iğneyi vurulduğumda sekiz haftalık hamileydimm