Selam kızlar kafam çok fazla karışık yardımcı olursanız sevinirim
Hamileliğimi ilk öğrendiğim zaman bir doktordan randevu alıp gittim ve hiç birşey bilmediğim için 7 haftalık hamileyken şeker yüklemesi yaptırmamı (kilom olduğu için ) istedi bende yaptırdım temiz çıktı şuan 24 haftalığım ve farklı iki doktora daha gittim biri tkrar yükleme yaptırmamı istedi diğeri yaptırmaya gerek görmedi ve ben ne yapmam gerekiyor bilmiyorum