ozlemkksl Merhaba 30. haftalık hamileyim, ve bu güne kadar göğsümden hiç süt gelmedi. sürekli gelmesi lazım vs diyip duruyolar. Yardımcı olur musunuz?
Okyanusolmak ozlemkksl hayır tabiki de. Niye gelsin. Bazılarında geliyor ama bazılarında. Bende hiç gelmedi. Gelmesin de. Ama memeler hazır yani. Süt üretmeye çok önceden başladı. Doğumdan sonra da hemen gelir inşallah. Sıkmayın sakın
Sevvalll42 ozlemkksl o herkeste olmazki benim ilk hamileliğimde 5 veya 6 aylık hamileydim geliyodu hatta çok korkmuştum 😄 meğersem normalmiş yani onu kafanıza takmayın herkeste olmuyo önemli olan doğumdan sonra gelmesi
Sedadvc ozlemkksl Gelmesi gerekmiyor hatta bence gelmesi problem. Süt doğumdan sonra gelir. Hamilelikte gelen süt doğumu tetikler. Sakın sağım filan yapayım deme. ☺️
Sevvalll42 ozlemkksl iyide sen daha doğurmamışsın üstelik 30 haftalıksın nasıl öyle bişey diyolar göğüslere dokunmak sağım yapmak erken doğumu teyikliyo
myavocado ozlemkksl gelmedi gerekmiyor. Sagmayi ise ssla denemeyin çünkü göğüs ucu - göğüslerin uyarılması Allah korusun doğumu tetikleyebilir, tehlikeli olur. Endişe edeceğiniz bir durum yok
Sedadvc IS_Z Neyse ki 38 hafta artık gelmiş zamanı. 😂 Erken haftalar için tehlikeli olabilir Allah korusun. Bana doktor göğüs ucuyla bile çok fazla oynama demişti. Kabuklaniyor, çatlıyor filan ya, onları temizleme demişti.
IS_Z Sedadvc ay ya doktor bana öyle bi şey dememişti ama ne bileyim kendim çekiniyordum o kabukları falan almaya, yıkarken bile lifi kenarından dolandırıyordum daha bir kaç hafta önce falan temizledim kabuklarını ucunu
aysegul1122 ozlemkksl doktorumla konuştum gelmesi doğal olduğu gibi gelmemesi de doğal dedi. Doğum anında kasılmalar için oksitosin salgılıyor vücut o da süt için gerekli hormonlara destek oluyor. Doğum anına kadar gelecek diye bir kural yok dedi doktorum. Hatta şöyle düşünün ki sezaryen doğumlarda kasılmalar başlamadıysa vücut doğum hormonlarını salgılamadıysa daha süt ondan da 1-2 gün geç gelebilir. Canını hiç sıkma. Sütü kesen en büyük şeylerden biri stres. Ben 37+3 haftalık hamileyim daha hiç yaşamadım yani böyle bir durum.