Merhaba. 14+5 te serklaj sonrası yaşadım bu durumu. Amnion sıvısı 41 e kadar düşmüştü. Küçük olduğu için su, daha da azalırsa almaları gerektiğini söylediler. Ama benim su gelişim durdu. Haftada iki kere kontrol ettiler sürekli enfeksiyon takibi ve antibiyotik tedavisi yapıldı. 3 hafta hastanede kaldım. 17. Haftada taburcu oldum. Şu an 20+4 olduk. Şu gelişi şimdilik yok. Tekrar başlayabilir mi? Evet. Ben sürekli yatıyorum. Meyve, sebze yiyorum. Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum. Haftaya detaylı ultrasona gireceğim . Organları ne durumda, henüz bilmiyorum ama gelişimi ve suyu haftasıyla uyumlu gidiyor.